Herkenbaar word je met een plaatje. Is deze interessant genoeg dan kan je dit ondersteunen met het juiste praatje.

Jouw bedrijf of organisatie met een herkenbare eigen identiteit? Wij positioneren en vertalen jouw visie, normen en waarden naar een visueel aantrekkelijke branding. 

Een identiteit is essentieel in het bereiken van je doelgroep. Duidelijk hebben wie je op welke manier aanspreekt en dit met overtuiging doen. Niet alleen de vorm en het uiterlijk zijn hierin belangrijk. Jouw merkwaarden, tone-of-voice en visie zijn sturend. Deze maken we dus eerst concreet. Ook onderzoeken we of dit past binnen de markt. Welke concurrenten zijn er en op welke manieren positioneren zij zich. Hoe kunnen we jouw merk onderscheiden van de rest? 

Nou, dat kunnen wij zo: 

Een stevige basis 

Allereerst gaan we aan de hand van een passend strategisch model de basis neerzetten. Hiermee kunnen we alle vervolgstappen continue toetsen. 

Positioneren en maken van communicatieplan 

Daarop volgt het positioneren en bepalen van de doelgroep. Hierbij maken we gezamenlijk een plan voor de communicatie. 

Huisstijl en merkwaarden 

We gaan het visueel en concreet maken. Met de fundering die in de strategische sessie en positionering is gelegd kunnen we gaan bouwen. Yes!  

We gaan volgens de merkwaarden een huisstijl maken die aanspreekt en herkenbaar is. Hierbij hoort een huisstijlhandboek of design system. Wil je een stapje verder? We kunnen ook  een compleet online merkportaal maken. 

Uitwerken en implementeren 

Ook dit doen we graag voor je. Wij beschikken over de mensen en kennis om alle uitingen en vervolgstappen op te pakken. Ook is het mogelijk dit in samenwerking met bestaande partners te doen. Lees hierover meer in onze visie op samenwerken

Bewaken van jouw identiteit 

De kracht van een merk zit hem in consistentie en het continue blijven toetsen van je identiteit. Alles wat je maakt moet zich aan de merkwaarden kunnen meten. Wij kunnen dit bewaken en waar nodig in de goede richting sturen. 

Wie kom je tegen 

Een Ontwerper en een Accountmanager zijn de eerste personen waarmee je kennis maakt. Hoe verder het proces vordert hoe breder het team wordt. Met alle disciplines in huis om ieder gewenst communicatiemiddel te maken is het van belang dat er één expert de regie op de identiteitsvorm heeft. Zo zorgen we ervoor dat niets onze studio verlaat voor het intern getoetst is bij de betrokken ontwerper.  

Concepten

Ontwikkelen wij in aansluiting op jouw vraag en met verrassende inzichten die jouw communicatie verrijken.

Interne communicatie

Laten wij met de juiste beeldtaal aansluiten op iedere laag binnen je organisatie.