Onze selectie aan Learning Solution Platforms We ontwikkelen digitale maatwerk oplossingen voor training, vorming en toetsing. Deze platformen nemen diverse vormen aan. Van live trainingen ten ondersteuning van seminars tot questionnaires met bijbehorende rapportage voor (zelf)ontwikkeling. Onze klanten hebben een eigen insteek of methode waar wij de oplossing op afstemmen. Dit doen we door bijvoorbeeld de vraagstelling en vooral het format van reacties te sturen. Om resultaten bij de klant te krijgen genereren we direct rapportages waar soms een algoritme achter zit om de gewenste data te presenteren. Nadat er een basismodule is gemaakt kan de klant ervoor kiezen om de content zelf bij te houden maar wij kunnen uiteraard ook visueel prikkelende middelen toevoegen. Om de doelgroep van de klant goed te helpen voegen we waar nodig meertaligheid of personalisatie toe. GIAI We ontwikkelen digitale maatwerkoplossingen voor training, vorming en toetsing. Deze platformen nemen diverse vormen aan, variërend van live trainingen ter ondersteuning van seminars tot questionnaires met bijbehorende rapportage voor (zelf)ontwikkeling. Onze flexibele aanpak stelt ons in staat om uiteenlopende leermodules te creëren die aansluiten bij de specifieke behoeften en methodes van onze klanten. Onze klanten hebben vaak een unieke insteek of methode, en wij zorgen ervoor dat onze oplossingen hier naadloos op aansluiten. Dit doen we door bijvoorbeeld de vraagstelling en vooral het format van reacties te sturen. Daarnaast ontwikkelen we intuïtieve interfaces en interactieve elementen die de gebruikerservaring optimaliseren. Om de resultaten bij de klant te krijgen, genereren we direct rapportages, waarbij soms geavanceerde algoritmen worden ingezet om de gewenste data op een overzichtelijke en bruikbare manier te presenteren. Nadat de basismodule is gemaakt, kan de klant ervoor kiezen om de content zelf bij te houden, wat hen de flexibiliteit biedt om snel in te spelen op veranderingen en nieuwe inzichten. Uiteraard kunnen wij ook visueel prikkelende middelen toevoegen, zoals infographics en video’s, die de leerervaring verrijken en de betrokkenheid van de deelnemers verhogen. Om de doelgroep van de klant optimaal te bedienen, voegen we waar nodig meertaligheid of personalisatie toe. Daarnaast bieden we uitgebreide ondersteuning tijdens de implementatie- en gebruiksfase. Ons team van experts staat klaar om training en begeleiding te geven, zodat de klant het maximale uit onze oplossingen kan halen. Dit omvat ook het bieden van technische ondersteuning en het regelmatig updaten van de software om ervoor te zorgen dat deze altijd up-to-date is met de nieuwste technologieën en best practices. Live training voor groepen van elk formaat Met onze applicatie trainen we tijdens leven events zoals een congres of seminar de aanwezige deelnemers. Als ondersteuning van een centrale presentatie loggen deelnemers in op hun eigen device door middel van een QR code of vooraf gedeelde link. Eerder getoonde slides of extra context is beschikbaar zodat de deelnemer een weloverwogen antwoord kan geven. Voor grote groepen kan men individueel antwoord geven, maar het is ook mogelijk om de grote groep te splitsen in een aantal kleinere groepen (bijvoorbeeld op rol of ervaring) die vervolgens gezamenlijk antwoord geven. Op de achtergrond kan de trainer direct de gegeven antwoorden inzien en daarop inspelen. Persoonlijke groei met punten Door bij een aantal stellingen punten te verdelen over verschillende opties kunnen we inschatten wat voor type persoon de deelnemer is. Deze informatie wordt vervolgens door onze klant (UGURU) in een ontwikkelingstraject gebruikt om de deelnemer beter te kunnen ondersteunen in hun persoonlijke groei. Business assessment met uitgebreide rapportage Naast inzicht krijgen in je persoonlijke ontwikkeling, is de staat van een volledig bedrijf ook heel interessant om in beeld te krijgen. De CB Scan verzameld informatie via een vragenlijst en genereert vervolgens een rapport met scores voor verschillende pijlers en invalshoeken. Aan de hand van dit rapport gaat onze klant in gesprek met de deelnemer om de nodige veranderingen te bespreken.